Ürün Ara

Arama Sonucu:

    Yurt İçi Operasyonlar

    Yurt İçi Operasyonlar

    • Süvari; Türkiye’nin 52 ilinde, en merkezi lokasyonlarda, cadde ve AVM’lerde yer alıyor. Birbirinden şık ürünlerini 148 adet mağazası ile müşterilerinin doğrudan beğenisine sunuyor. Gün geçtikçe büyüyen mağaza ve corner sayısı, Süvari’nin tüketiciye her geçen gün daha da yakın olmasına yardımcı oluyor.
    • Tüketim alışkanlıklarının bölgeye göre değişkenlik gösterdiği tekstil sektöründe, Süvari’nin sahip olduğu “Know-How”ı Pazar bilgisi ve deneyim-networkleri ile değerleyebilecek, bu “Know-How”ı iş fırsatına çevirecek ve değer katacak yatırım partnerleri ile ticareti geliştirmek istiyoruz.

    Tercihen;

    • Bölgesini ve tüketim alışkanlıklarını iyi bilen, trendleri takip edip yönetebilen,
    • Tekstil Perakendeciliği yapmış, tercihen Franchise temsilciliği yapmış,
    • İnsan kaynakları olan ve yönetebilen,
    • Gayrimenkul pazarını iyi bilen, networkleri olan,
    • Ortak hareket edilerek küçük işletmelerin karşılaşacakları risk ve işletmecilik sorunları minimize edilmektedir.
    • Pazarlama ve tedarik zinciri konularında operasyonun gereğini yerine getirebilecek kapasitede, marka temsil ve pazarda tutundurma tecrübesi olan, kurum kültürü ve kimyası bizimle uyuşan, bu sektöre yatırım yapma niyetinde olan potansiyel partner adayları ile görüşmeleri başlatmak istiyoruz.

     Neden Süvari Kazanmanın En İyi Yolu?

    • Pazarında lider
    • Marka gücü ve güvenilirliği
    • Tekstil pazarındaki büyüme potansiyeli
    • Pazar sürekliliği
    • Yatırımın çok kısa vadelerde dönüşünün sağlanabilmesi
    • Trend, kaliteli, ulaşılabilir ürün
    • Tanıtım gücü
    • Bilgi & birikim
    • Güçlü dağıtım ağı
    • Eğitim desteği

    Çalışma Koşulları

                    Süvari partnerleriyle aşağıdaki sistemle çalışmaktadır.

    • Ödeme Tipi: Konsinye Sistemi
    • Planlanan Üretim Akışına Göre Ürün Dağılım Süreçleri
    • Mutabakat Dönemi: Her Ayın İlk Haftası
    • Yıllık Brüt Mark-Up: Belirlenen ortalama hedef
    • Yıllık Minimum Büyüme Beklentisi: İlk 2 yıl için %20 daha sonraki yıllar için de %10 oranı belirlenmektedir.
    • 2 Yıllık Sözleşme (Aksi karar çıkmadıkça sözleşmenin devamlılığı)
    • 1 Yıllık Ek Protokol

    Franchise Giderleri

    Süvari, franchise olarak çalıştığı firmalardan; mağaza/ürün sigortasını, AVM mağazaları için geçerli olacak teminat v.b. giderleri talep etmektedir.

    Ana Firma Giderleri

    Süvari, partnerlerine aşağıdaki konularda destek vermektedir. FR performans değerlendirmesi tabi tutulmasıyla aşağıdaki gider maliyetleri karşılanmaktadır:

    • Yardımcı Malzemeler (poşet, kağıt vs ambalaj malzemeleri)
    • Personel Kıyafeti (Max. 12 Kişi/Kişi Başı 2 Set/Yılda 1 Kez)
    • Yazılım Bedeli
    • Kargo Maliyetleri
    • Sayım ve Denetim Giderleri
    • Kamera ve Kişi Sayım Cihazı Aidatları
    • Pos işlemlerinde oluşan komisyon giderleri
    Anasayfa
    Kategoriler
    Sepetim (0)
    Üye Ol