SÜVARİ SADAKAT PROGRAMI ÜYELİK SÖZLEŞMESİ
1. SÖZLEŞME’NİN TARAFLARI
-
- İşbu Süvari Sadakat Programı Üyelik Sözleşmesi (“Sözleşme”), Coşkun Hazır Giyim Anonim Şirketi (“Süvari”) tarafından yürütülen Süvari Sadakat Programı’na (“Program”) katılım sağlayan üyeler (“Üye”) ile Süvari arasında, Üye’nin Program kapsamındaki menfaatlerden yararlanmasına yönelik koşulların belirlenmesine ilişkin olarak akdedilmiştir.
1.2. Üye ve Süvari birlikte “Taraflar” ve ayrı ayrı “Taraf” olarak anılacaktır.
2. SÖZLEŞME’NİN KAPSAMI, ÜYELİK VE AMACI
2.1. Süvari Sadakat Programı, Üye’nin Süvari’nin fiziki mağazalarında, www.suvari.com internet sitesi, Süvari mobil uygulaması üzerinden yapacağı alışverişlerde ve Süvari’ye ait diğer markaların veya Süvari’nin Grup Şirketlerin de sadakat programına dahil olmaları durumunda bu markaların fiziki mağazaları, e-ticaret siteleri ve mobil uygulamaları üzerinden yapacakları alışverişlerde üyelere özel indirimlerden faydalanmasını, puan kazanmasını ve daha sonra bu puanları işbu Sözleşme’deki şartlarla kullanarak alışveriş yapabilmesini sağlayan bir Sadakat Programı’dır. İşbu Sözleşme’nin konusu, Üye’nin Program’a dahil olması, programın kullanım şartları ve Program’dan çıkması çerçevesinde Program’ın koşul ve şartları hakkında bilgilendirilmesidir.
2.2. İşbu Sözleşme Süvari’ye sahip olduğu markaların mecralarında 6698 Sayılı Kişisel Verileri Koruma Kanunu (KVKK) ve 6563 Sayılı Elektronik Ticareti Düzenleme Kanunu (ETK) onayları verilmesi halinde karşılıklı kabul edilmiş olunacaktır. İşbu KVKK ve ETK onayı daha öncesinden verilmiş olması halinde Süvari tarafından Müşteri Sadakat Programı başladığı anda doğrudan Üye yapılabilecektir. Süvari tarafından Sadakat Programı başlatıldıktan/uygulanmaya başlandıktan sonra ise fiziki mağazalardan, online’dan veya ileride uygulamaya alınması durumunda mobil uygulamadan alışveriş yapacak olan müşterilere gönderilecek olan SMS’te yer alan KVKK ve ETK onay kodunun müşteri tarafından mağaza görevlisine iletilmesi veya online ve mobil uygulamada tıklayarak onay verilmesi halinde Müşteri KVKK ve ETK izni ile birlikte Sadakat Programı’na üye olacaktır. Üye daha sonrasında ETK iznini iptal etmesi halinde işbu sözleşme de kendiliğinden sona ermeyecek olup, Üye işbu sözleşmeyi yine işbu sözleşmede yer alan fesih hükümlerine göre sona erdirebilecektir. Bununla birlikte üyelik alınabilecek diğer kanallar açılması halinde de bu kanallar için belirtilen koşul ve şartlar uygulanacaktır. Bu minvalde güncel duyurular Süvari tarafından duyurulacaktır.
2.3. Süvari, işbu Sözleşme çerçevesindeki Program koşul ve şartlarını her zaman değiştirebilme yetkisini haizdir. Program koşul ve şartlarında meydana gelebilecek değişiklikler çerçevesinde işbu Sözleşme güncellenerek Üye’ye sunulacaktır.
2.4 Süvari Sadakat Programı, Cep Telefonu, Ad, Soyad bilgilerinin alınması zorunlu olup Süvari her zaman bu bilgilerin zorunluluklarını ve farklı bilgilerin de alınıp alınmayacağına karar verme yetkisine sahiptir. Üye, Cep Telefonunun değişmesi durumunda yeni Cep Telefonu numarası ile yeni üyelik yapması gerktiği ve eski Cep telefon numarası ile kazanılmış olan ve kullanılmayan puanlar üzerinde herhangi bir hak iddia edemeyeceğini, bu puanları ve faydaları yeni telefonuna aktarılamayacağını peşinen kabul ve taahhüt eder.
3. TARAFLAR’IN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
3.1. Sözleşme, işbu sözleşmenin 2.2. maddesinde belirtilen halihazırda KVKK ve ETK izni olan müşteriler dışındaki kişiler için Program’a kayıt esnasında Sözleşme’nin Üye tarafından onaylanması ve Üye’nin onayının Süvari tarafından kabulü anında yürürlüğe girer.
3.2. Süvari Sadakat Programı’na üyelik ücretsizdir. Süvari Sadakat Programındaki faydalardan yararlanmak için Süvari tarafından tek taraflı olarak üyelik ücreti belirlenmesi durumunda, mevcut Süvari Sadakat Programı üyeleri, durumdan haberdar edilecek olup 30 (otuz) gün içerisinde üyelik ücreti ödemeyen üyelerin sözleşmeleri feshedilerek üyelikleri Süvari tarafından sona erdirileceği gibi; bu üyeler de işbu bedeli ödemeksizin ve dilerlerse işbu 30 (otuz) günlük süre içinde Süvari Sadakat Programı puanlarını kullanmak suretiyle üyeliklerini sona erdirmekte serbesttir. Bu sürenin sonunda kullanılmaması halinde üyenin hesabında biriken puanlar ve Üye’ye kazandırılan haklar Süvari tarafından silinecek olup Üye böyle bir durumda Süvari’den herhangi bir hak talebinde bulunmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
3.3. Süvari, Sadakat Programı ile Üye’ye, satın aldığı ürün ve hizmetler ve sair işlemleri doğrultusunda, ilgili koşulları sağlayan ve/veya tüm Üyeler’e puan kazanma, kişiye özel fırsatlardan yararlanma, kampanyalara katılma gibi çeşitli faydalar sağlamaktadır. Süvari, işbu Sadakat Programı kapsamında Üye’nin kazandığı puanların hesaplanması, kazandığı puanlara dair kendisine bilgi verilmesi, kullanım süresi dolacak puanların hatırlatılması gibi kişiye menfaatlerin sağlanması için gerekli süreçleri yürütür ve programı işletir.
3.4. Üye, puan bakiyelerini Süvari mağazalarından, Süvari müşteri hizmetleri çağrı merkezi kanallarından veya Süvari’nin ileride duyurucağı kanallardan sorgulayabilir.
3.5. Üye, program üyeliğinin mevcut/aktif olması şartıyla kazandığı puanları Süvari’nin belirlediği mecralarda, şartlarda ve sürede kullanılabilecektir. Süvari tarafından belirlenen süre içerisinde kullanılmayan puanlar, süre sonu itibariyle silinecektir. Bununla birlikte Üye, program üyeliğinin silinmesi talebinde bulunması halinde hali hazırda kazanmış olduğu puanları kullanamayacağını bildiğini kabul ve beyan eder.
3.6. Üye’nin puanları, fiziksel mağazada yaptığı alışverişlerde alışveriş tarihinden itibaren 1 (Bir) gün sonrasına kadar, www.suvari.com.tr internet sitesinden online ödemeli yaptığı alışverişlerde ilgili siparişe ait fatura kesimi gerçekleştikten sonra 1 (bir) gün sonrasına kadar puan yüklenecektir. Bu kapsamda kazanılan puanlar ise parça parça kullanılabilecektir. Belirtilen süre ve puanların kullanım yöntemi Sadakat Programı kuralları çerçevesinde Süvari tarafından değişitirilebilecek ve kazanılmış olan puanlar da yeni yöntem belirlendikten sonra yeni yöntemle harcanabilir olacaktır. Kazanılan puanlar ise yalnızca üye'nin program üyeliğinin mevcut/aktif olması durumunda kullanılabilecektir. Şüpheye mahal vermemek adına, üye'nin program üyeliğinin sona ermesi ve/veya üye'nin program üyeliğinin silinme talebi bulunması durumunda üye'nin kazandığı puanlar silinecek ve üye'nin kazandığı puanların ve/veya program kapsamında sağlanan menfaatlerin kazanmış olduğunu ileri sürülemeyecektir.
3.7. Üye’nin, Sadakat Programı kapsamına dahil olan kanallarda puan kullanmak istemesi halinde telefon numarasına gelen doğrulama kodunu ilgili mağaza personeline bildirmesi gerekecektir; internet sitesinden puan kullanmak istemesi halinde ise www.suvari.com internet sitesinde ödeme sayfasında ilgili kısma Cep Telefonuna gelen SMS doğrulama kodunu girmesi gerekecektir. Üye’nin www.suvari.com internet sitesi üzerinden puan kullanabilmesi için; halihazırda www.suvari.com internet sitesinde üyeliğinin bulunması, ilgili alışverişi üye girişini gerçekleştirdikten sonra tamamlaması ve program üyeliğinin mevcut/aktif olması (Üye'nin program üyeliğinin sona ermemiş olması ve/veya üye'nin program üyeliğinin silinmesi talebinde bulunmamış olması) gerekmektedir.
3.8. Program münhasıran Süvari’nin yönetimi doğrultusunda Üye’ye sunulmaktadır. Bu kapsamda, Süvari; Program koşullarını, Program’ın sunulduğu kanalları ve puanların kullanımına yönelik şartları her zaman değiştirebilir. Süvari’nin bu hakkı saklı kalmak şartıyla; sadakat program üyesi olarak gerçekleştirilen alışverişlerde Üye’ye belirli bir süre/dönem için kullanılabilecek şekilde veya belirli bir tutar üzerinde alışveriş yapılması halinde kullanılabilmek üzere puan kazandırabilecektir. Üye’nin kazandığı puanları kullanabilmesi ve puanlardan faydalanabilmesi münhasıran Süvari tarafından belirlenen koşulları sağlamasına bağlı olacaktır. Program üyeliğinin mevcut/aktif olması şartıyla, Üye her halükârda sadakat üyelik hesabı ile gerçekleştirdiği tüm alışverişlerden farklı koşullara tabi olarak kullanılabilecek şekilde puan kazanabilecektir.
3.9. Üye’nin sadakat programı kapsamında biriken puanlarını kullanarak yaptığı alışverişin iadesi/iptali söz konusu olduğunda kullanılan puanlar Üye’ye iade edilecektir.
3.10. Üye’nin yaptığı alışverişe istinaden hak kazandığı puanlar; siparişin iade edilmesi durumunda, iadeden önce alışverişe istinaden kazanılan puanların kullanılmamış olması halinde, program üyeliğinin sona ermesi durumunda, program üyeliğinin silinmesi talebinde bulunması halinde silinecektir ve puanlar kullanılamayacaktır. Üye, iade öncesinde iade ettiği üründen kazandığı puanları kullanmış ise, iade öncesinde ilgili alışveriş kapsamında kullandığı puan, puan bakiyesine eksi olarak yansıyacaktır.
3.11. Üye, Program kapsamında kendisine sunulacak faydaları üçüncü kişilere kullandıramaz, üçüncü kişilerin faydalanmasını sağlayamaz veya buna aracılık edemez, kendi veya bir başkasının ticari faaliyetleri kapsamında kullanamaz. Üye puanlarını para olarak talep edemez.
3.12.Program’ın kötüye kullanıldığının veya bu hükümlerin ihlal edildiği Süvari tarafından tespit edilirse veya bu konuda bir şüphe söz konusu olursa Üye’nin Sadakat Programı Üyeliği askıya alınabilir veya kapatılabilir. Bu hallerde Üye’nin herhangi bir talep hakkı bulunmadığı gibi sadakat t programı kapsamındaki menfaatlerin kazanılmış hak olduğunu ileri süremez.
3.13. Üye, Süvari Çağrı Merkezi aracılığıyla, Süvari’nin ilan ettiği mecralar kullanılarak KVKK veya ETK onaylarının kaldırılması ile, her zaman işbu Sözleşme’yi feshetme ve Program üyeliğini sona erdirme hakkına sahiptir.
3.14. Süvari Sadakat Programı üyeliği yapacak kişilerin 18 yaşını doldurmuş olması gereklidir.
3.15. Üye, Süvari’ye verdiği ve/veya diğer şekillerde açıklayacağı bilgilerinin doğru olduğunu, bunlarda değişiklik olması halinde bunları güncelleyeceğini, söz konusu bilgilerin gerçeğe aykırı olması veya gerçeğe aykırı hale gelmesi sebebiyle Süvari’nin maruz kalabileceği her türlü zararı karşılayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
3.16. Bir üyenin aynı üyelik bilgileri ile tek bir kaydı olabilir. Süvari tarafından aynı üyelik bilgilerinden bir ya da birkaçıyla oluşturulmuş farklı üyelikler tespit edilirse Süvari tek taraflı olarak bilgilerin güncellenmesi, üyeliklerin birleştirilmesi, düzeltilmesi, Üyelik iptali dahil olmak üzere uygun gördüğü diğer tedbirleri de derhal uygulayabilecektir.
3.17. Üye, Süvarinin, kişisel verilerinin işlenmesinde ve aktarılmasında KVKK ve sair mevzuata uygun davrandığını, bu hususta hem ETK kapsamında hem de KVKK kapsamında kişisel verilerinin işlenmesine açıkça rıza gösterdiğini, Süvari’nin kişisel verilerin güvenliğine yüksek derecede önem verdiğini ve KVKK’nın 12. maddesi gereği güncel teknolojik gelişmelerle uyumluluk arz eden teknik ve idari tedbirleri aldığını kabul, beyan ve taahhüt etmektedir.
3.18. Üye, Süvari Sadakat Programı Üyesi olması durumunda Süvari mağazaları, internet sitesi ve sair kanallar aracılığı ile kişisel verilerinin toplanmasına, kullanıcı hareketlerinin takip edilerek pazarlama ve analiz çalışmalarının yapılmasına, özelleştirilmiş kullanıcı memnuniyeti aktivitelerinin planlanması ve icrası, kullanıcı deneyiminin iyileştirilmesi, profilleme yapılması, kişiselleştirilmiş kullanıcı deneyimi ve promosyon önerilerinin oluşturulması, kullanıcıların beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre Süvari’ye ait ürünlerin özelleştirilerek sunulması/önerilmesi amaçlarıyla sınırlı olarak işlenmesine ve bu kapsamda işlemler yapılmasına açıkça rıza göstermektedir.
3.19. Üye, işbu Sözleşme’yi ……………….adresinden veya çağrı merkezi üzerinden her zaman erişebileceği KVKK Aydınlatma Metninde KVKK Açık Rıza Beyanında, ETK Aydınlatma Metnin ve ETK Onay Metninde yer alan maddelerin tümünü okumuş, anlamış ve kabul etmiştir.
3.19. Üye, işbu Sözleşme ile, ……………….adresinden KVKK Aydınlatma Metnine, ………… adresinden KVKK Açık Rıza Beyanına, ………….adresinden ETK Aydınlatma Metnine, ………….adresinden ETK Onay Metnine veya çağrı merkezi üzerinden her zaman erişebileceğini, ve belirtilen onay metinlerinin tümünü okumuş, anlamış ve kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.
3,20 Üye’nin yaptığı alışverişlerde veya işlemlerde şüpheli bir durum tespitinde Süvari tarafından hileli olarak değerlendirmesi sonucunda Üye’nin Sadakat Programı Üyeliği dondurulur ve Üyeliği dondurulmuş olan müşterinin herhangi bir şekilde puan kazanımı ve geçmişte kazandığı puanları kullanımı söz konusu olamaz. Üye’nin hileli işlem yapmadığına dair Süvari’nin isteyeceği belge ve dokümanların incelenmesi sonrasında Süvari’nin vereceği karara göre Üyelik dondurma sürecini askıya alınabilir. Süvari’nin ne tür belge ve doküman isteyeceği ve Üyeliğin dondurulmuştan çıkarıp çıkarmama kararının tamamen Süvari’ye ait olduğunu Üye peşinen kabul, beyan ve taahhüt eder.
3.21 Süvari Sadakat Programı koşullarında değişiklik yapma hakkına sahiptir. Bu kapsamda puan kazanma üst limiti belirleme, puan kazanımı için alışveriş harcama tutarı üst limiti belirleme, kullanılabilecek puan alt ve üst limiti belirleme, hangi ürün gruplarında puan kazanıp kullanılabileceğini belirleme hakkına sahip olup belirlenen limitler çerçevesinde puan kazanımı ve harcanması söz konusu olabilecektir.
4. SÖZLEŞME’NİN FESHİ
4.1. Taraflar'dan herhangi biri, işbu Sözleşmesi'yi tek taraflı olarak ve tazminat ödemeksizin her zaman feshedilebilir. Böyle bir fesih halinde, üye'nin program kapsamında kazandığı puanlar/menfaatler hariç olmak üzere taraflar fesih tarihine kadar doğmuş olan hak ve borçları karşılıklı olarak tamamen ifa edeceklerdir.
4.2. Süvari, Üye’nin işbu Sözleşme'nin herhangi bir maddesini ihlal ettiğini tespit etmesi veya buna ilişkin makul bir şüphe duyması halinde üyeliği askıya alma, sonlandırma, puan kazanım ve kullanımını dondurma, kampanaylardan faydalandırmama, tazminat talep etme, dava ve takip haklarına sahiptir.
5. SÖZLEŞME DEĞİŞİKLİKLERİ
5.1. Süvari, işbu üyelik sözleşmesinin koşullarını hiçbir şekil ve surette ön ihbara ve/veya ihtara gerek kalmaksızın her zaman değiştirebilir, güncelleyebilir veya iptal edebilir. Değiştirilen, güncellenen ya da yürürlükten kaldırılan her hüküm, yayın tarihinde tüm üyeler bakımından hüküm ifade edecektir.
5.2. Sözleşme, Üye tarafından tek taraflı olarak değiştirilemez.
6. MUHTELİF HÜKÜMLER
6.1. Taraflar, aralarında çıkacak uyuşmazlıklarda Süvari’nin defter kayıtlarının, bilgisayar ve elektronik kayıtlarının, görüntü, telefon ve ses kayıtlarının, Süvari’nin faks cihazlarınca üretilen faks mesajı çıktılarının, ticari kayıtlarının vb. veri, çıktı, data ve sair belgenin HMK 193. madde uyarınca kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini kabul, beyan ve taahhüt etmektedirler.
6.2. İşbu sözleşmeden kaynaklanacak olan uyuşmazlıklarda uygulanacak hukuk Türk Hukuku olup, yetkili mahkeme ise İstanbul Merkez(Çağlayan) Mahkemeleri’dir.
6.3. Süvari, Üye ile Üye'nin kaydolurken bildirmiş olduğu elektronik posta adresi vasıtasıyla veya telefon numarasına arama yapmak veya SMS göndermek suretiyle üyeliğine ilişkin iletişim kuracaktır. Üye, telefon numarasını ve E-Posta adresini güncel tutmakla yükümlüdür. Aksi takdirde Süvari tarafından Üye’ye ait sistemde kayıtlı olan telefon numarasını veya E-Posta adresine yapılacak bildirimler geçerli olacak ve Üye’yi bağlayacaktır. Bu husus Üye tarafından kabul ve beyan edilmektedir.
6.4. Taraflar'dan birinin Sözleşme ile kendisine verilen herhangi bir hakkı kullanmaması ya da icra etmemesi, söz konusu haktan feragat ettiği anlamına gelmeyecek veya söz konusu hakkın daha sonra kullanılmasını ya da icra edilmesini engellemeyecektir.
6 (altı) maddeden oluşan bu Sözleşme, işbu Sözleşme’nin 2.2 Maddesinde belirtilen ve daha öncesinden onayları alınmış olan müşterilerin Üyelikleri Sadakat Programı’nın uygulamaya alınması ile Sözleşme yürürlüğe girecek olup, Yeni Üyeler için iş bu Sözleşmenin her bir hükmü okunarak ve bütünüyle anlaşılarak SMS yoluyla müşteriye gönderilen kodun mağaza görevlisine bildirilmesi ile veya elektronik ortamda onaylanmak suretiyle, onaylandığı andan itibaren yürürlüğe girmiştir.